Bildbomb från Piteå

Datum: 2011-07-05 | Tid: 11:31:56

Ids inte skriva så värst mycket utan låter bilderna tala för sig själv... Vi hade iallafall väldigt kul, bodde som sagt i mormor och morfars lägenhet inne i stan. Vi kollade lite på fotbollsmatcher, träffade kompisar, gick på en parad, åkte en jättestor rutschkana och blev jätteblöta... Gled omkring hela kvällen med blöta byxor, haha härligt!
Nu ska jag ut och träna, sedan packa ihop grejerna och bege mig ut till stugan. Vet inte hur länge vi stannar där, men förmodligen tills helgen och då ska vi ut till några kompisars stuga. Så jag vet inte riktigt när vi hörs nästa gång, det får tiden avgöra...!

Kommentarer
Postat av: lina - en vanlig liten fotoblogg

fin blogg, lust att följa varandra via bloglovin? :D



eller varför inte va med i min fototävling?

http://lifeaslinaa.blogg.se/2011/july/foto-tavling.html

2011-07-07 | 14:16:34
URL: http://lifeaslinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0