Presentation

Datum: 2011-01-25 | Tid: 21:00:00

Jag är en 15-årig brud med kameran i ena handen och basketbollen i den andra. Jag är väldigt ambitiös och engagerad i det jag tar mig för, och förutom att studera sista året på högstadiet så har jag flera fritidsintressen. Jag tränar basket fyra dagar i veckan, och coachar även ett eget basketlag. Jag driver denna fotoblogg, tar på mig mindre fotouppdrag samt är sportfotograf för LF Basket.
Jag älskar mina vänner, att ha kul, vara galen, spela basket och fotografera. De tre saker jag inte skulle kunna
klara mig utan här i livet är musik, marabou och One Tree Hill. ♥
Josefine Westman. 15 år. Fotograf. Luleå.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha snygga bilder xD

2011-01-26 | 20:58:44
URL: http://madmat.blogg.se/
Postat av: Lilli

Asså, din familj då?? :(

2011-12-17 | 11:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0