New shoes

Datum: 2011-02-19 | Tid: 17:17:47


Din Sko, tvåhundranittonio kronor!
Idag har jag, mami och syster ränt omkring på stan och jag kom hem med ett par nya pjucks! Mina fina converse är tyvärr för små, och eftersom vi drar till Spanien nästa vecka var jag därmed i stort behov av ett par nya. Köpte dock inte äkta converse, det gör jag lite längre fram mot våren. (om det vill bli vår någon gång vill säga, -30 grader är fan inte okej...) Kom även hem med ett linne, men det visar jag någon annan gång! :)
Tusen tack för den positiva responsen på den nya designen förresten! Det glädjer mig att ni gillar den ♥

Kommentarer
Postat av: elin [foto & vardag]

gud vilken härlig blogg du har, fylld med fina bilder! hihi, jag älskar verkligen fotobloggar :) du kanske är intresserad av att följa varandra via bloglovin? :)

2011-03-13 | 11:34:43
URL: http://elinmargaretalanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0