Franska-uppsats

Datum: 2011-02-07 | Tid: 16:58:29

Just nu sitter jag och väljer ut lite bilder på mitt rum som jag ska använda i min franska-uppsats. Vi ska skriva en uppsats om vårt rum som vi sedan ska redovisa inför hela klassen med hjälp av text och teckningar. (eller i mitt fall bilder)
Eftersom jag är urusel på att rita, men desto bättre på att fotografera bad jag om lov att fota mitt rum istället, och sedan ska jag be min far att skriva ut dem på något snyggt papper, haha ;) Kanske man får ett litet plus i kanten av det för själva arbetet lär nog inte vara något att hänga i granen... Är inte så haj på franska!
Nej, nu måste jag jobba vidare... :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haj på franska är requin, så.... nu är du haj på franska...

2011-02-08 | 08:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0