Felles fest

Datum: 2011-02-02 | Tid: 18:54:55

Canon EOS 1000D @ Canon EF 50mm
Klyftig som jag var glömde jag naturligtvis kamerabatteriet i laddaren när jag skulle till festen... Såå typiskt mig! Men det löste sig för jag fick låna Annastinas, vi har ju likadana kameror, tur det! Glömde faktiskt paketet också, men det fick min syrra springa över med, haha!
Jättekul fest iallafall, vi körde en störd lek under middagen (tacos förövrigt, löjligt gott) snackade, åt en massa godis och kollade på en skräckis! Awesome kväll med awesome brudar♥

Kommentarer
Postat av: klara

sv; Hihi okej, jaa de suger... jag har försökt hitta på massa saker att göra (som jag orkar) för att fördriva tiden hehe;)

Jag har haft feber, ont i huvudet och halsen. Men allt har blivit bättre nu så jag ska nog till skolan imorgon :)

Vad har du för sjukdom? :)

2011-02-02 | 19:02:38
URL: http://klarahe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0