Brb, går i ide...

Datum: 2011-02-01 | Tid: 20:14:13

Jävla skiiiiit. Jag mår dåligt. Feber, ont i hela kroppen, huvudvärk och illamående. Vad är detta!?!? Trodde precis att jag blivit av med min förkylning, men ack då. Vet dock inte om detta är en förkylning som jävlas med mig eller något annat, men jobbigt är det iallafall...
Var tveksam om jag skulle gå till skolan idag men eftersom jag bara hade två lektioner pallrade jag mig iväg. Var hemma kvart i tolv, då stupade jag i säng med frossa och sov till halv fyra. Trevigt hörru. Är lite piggade nu med mat i magen, men ändå hängig. Åååh, med regions i helgen och allt! Jag vill bara gå i ide och sova bort det här.
Piggar upp detta deppinlägg med en kul bild på fina flickor från Felles fest i helgen. Lägger upp lite mer bilder därifrån imorgon! Hörs, hoppas ni håller er friska och krya.

Kommentarer
Postat av: Hannas [ FOTO BLOGG ]

sv; hihi. Jo det rullar krya på dig josefine.

Hur är de med dig själv? Har läst din blogg länge nu väldigt intressant följer även dig via bloglovin :)

2011-02-01 | 20:25:59
URL: http://hannaafoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0