Hemskt mycket hej

Datum: 2011-08-07 | Tid: 16:07:56

Hej hej hej och förlåt förlåt förlåt. Bloggen har fått stå still på tok för länge nu, och det var inte min mening. Kan dra lite kort vad som hänt medan jag varit borta!
Förra helgen var jag ju nere på PDOL och det var galet! Såg både Maggio och The Ark vilket var dröööm. Sen kom jag hem, blev sjuk och spenderade flera dagar sängliggandes med OTH som ett väldigt älskvärt sällskap.
Blev något piggare lagom till Lulekalaset och har varit ute och partat varje kväll den här helgen. Det gjorde mig ännu mer sjuk (så ni ser en riktig sjukling på bilderna ovan) men var SÅ värt det för jag fick umgås med världens bästa tjejer och ha grymt kul. Gaaaah, jag älskar mitt liv och jag vill aldrig att sommaren ska ta sluuut ♥
Nu ska jag fortsätta äta sockerkaka, sedan trotsa min eländiga förkylning och trampa iväg på cykeln mot Sara. Planen är att sno hennes OTH-box, vi får se om jag lyckas... P.S Mer seriös bloggning är på G, har galäät mycket bilder på lager. D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0