Fotografering

Datum: 2011-04-09 | Tid: 22:40:31

Imorgon har jag en inplanerad fotografering med en brud som jag inte fotat på länge! Det ska bli jättekul, är sjukt peppad! Här har ni en liten ledtråd...

Måste bara klura lite på teman och så, är överhuvudtaget urusel på att planera mina fotograferingar! Ofta är de väldigt random gjorda, jag och mina kompisar chansar och tar ut svängarna en hel del. Ibland misslyckas vi, ibland blir det riktigt coolt. Haha, ursäkta om jag rubbat någon bild om att en fotosession är strikt planerad och professionell, så går det inte alltid till, åtminstone inte om man heter Josefine Westman... (och plågar sina stackars kompisar framför kameran, hehe)

Kommentarer
Postat av: Malin Forsberg

TaggTaggTagg!

2011-04-10 | 00:29:29
URL: http://maaaliiinnn.blogg.se/
Postat av: Tea

SV: Ja, jag fotade blommorna igår :) Jag bor i Skåne men bilderna fotade jag i Småland. Synd att det inte finns i Luleå :/ Kram!

2011-04-10 | 10:10:32
URL: http://teajohnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0