BTS

Datum: 2010-10-11 | Tid: 19:53:45

Jag är en hemskt dålig bloggare för tillfället, jag vet. Men jag hade tänkt gottgöra det lite grann, bland annat med lite BTS från fotograferingen förra veckan...
Till vänster Malin när hon är redo att cykla iväg till vårt lilla fotoställe, utrustad med påse på huvudet och allt! Och till höger, när jag prövade ljus m.m. Stackars tjej vad tvungen att ha på sig jacka var femte minut för att få upp värmen, det var så himla kallt!

Jag får en lite tveksam blick när vi testar make-up, haha!

Hårstyling

Vår ''lilla'' reflexskärm, som från början var dubbelt så stor. Vi klippte dock av den på mitten eftersom den blev så himla stor och klumpig. Tur att man har en pappa med tillgång till kartong ;)

Fy fan vad vi garvade när vi körde hemåt. Det blåste så mycket så att Malin och Linnéa körde rakt ner i diket. Jag skrattade så att tårarna rann, ni kan knappt ana vilka galenskaper som hände...
Ja, det blev ju inte direkt bra Behind The Scénes-bilder, men det blev bilder iallafall.
Annars brukar jag vara himla dålig på att fota det, men när man har två assistenter som sköter all styling så finns det ju tid över för det! :D

Kommentarer
Postat av: Bambi

Haha, jag kan förstå att du skrattade när dom ramla av cykeln. x)



Roligt med BTS bilder, så man ser hur det verkligen går till. (:

2010-10-12 | 14:51:38
URL: http://bambifuckface.blogg.se/
Postat av: Linnéa

HAHAHAHA. <3

2010-10-14 | 16:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0