Söta Malin och Sanna

Datum: 2010-11-05 | Tid: 11:07:36

En bild jag fotade igår på Malin och Sanna, med samma redigering som i videon.
Godmorgon snyggingar! Kul att videon var uppskattad trots den jobbiga texten, kanske att jag gör en till video då trots allt? Hade tänkt visa hur jag retuscherar hyn på mina bilder, hade det varit kul att se? :)
Nu ska jag börja göra mig iordning och på ca en timme ska jag möta upp Julia inne i stan. Måste köpa ett skal till min iPhone bland annat, men förmodligen lär jag komma hem med lite annat skoj också, haha.
Sen blir det tjejkväll hos Sara med några brudar, grymt! ♥ Gör ett tidsinställt inlägg som kommer upp under dagen, ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Lisa

JAAA, har alltid velat ha något bra tips på hur man redigerar huden, gör en sån video! Snällaaa :D

2010-11-05 | 15:42:48
URL: http://lisenfiseeen.blogg.se/
Postat av: Lisa

JAAA, har alltid velat ha något bra tips på hur man redigerar huden, gör en sån video! Snällaaa :D

2010-11-05 | 15:42:50
URL: http://lisenfiseeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0