Harry Potter - maraton

Datum: 2010-11-13 | Tid: 18:52:00

Ska pigga upp mig lite nu (glömma handleden) och umgås med ett helt gäng världssköna brudar. Vi ska ha ett Harry Potter-maraton och plöja oss igenom alla 6 filmer! Jag kommer dock inte stanna hela natten för imorgonbitti ska jag och kolla på en match i Råneå - som jag egentligen skulle ha spelat - och då vill jag inte vara värsta sengångaren.
Men jag kommer iallafall stanna tills mitt i natten så jag kommer inte blogga mer ikväll. Vi får höras imorgon istället, kommer förmodligen ha lite bilder från kvällen då! :D

Kommentarer
Postat av: alice

Tack, följ gärna via bloglovin.

följer du mig följer jag dig. =)

2010-11-14 | 01:40:52
URL: http://alicer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0