Due Date

Datum: 2010-11-09 | Tid: 20:56:00

Förlåt för att jag är en jättedålig bloggare just nu med låg uppdatering, det är så frustrerande när man har massor med inspiration och ingen tid! Men skolan och basketen går ju trots allt före datorn, så ni får ge er till tåls, det kommer bli bättre! :)
Är ganska nyss hemkommen från bion, vi var ju hela familjen och kollade på filmen Due Date. Kändes lite dumt att skippa träningen för att gå på bio, men vi gör sällan någonting hela familjen tillsammans och det finns ju fler träningar. Filmen var iallafall HELT GRYM, jag skojar inte när jag säger att det var den absolut galnaste, mest oförutsägbara och roliga film jag sett på vääääldigt länge. Rekommenderar den starkt, den var verkligen sjukt bra!!

Nu ska jag kolla på favoritserien House som strax börjar, ha en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: Adina

Jag hittade den mörka, dock fungerade inte ctrl + i. Fick gå bakvägen in genom image/adjustments och sedan replace color och förminska ljusstyrkan till -100. Och till denna inställning fanns det ingen snabbförkortning. men det borde finnas ett lättare sätt kan man tycka..

2010-11-10 | 15:50:35
URL: http://adinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0