Lulsundet

Datum: 2010-06-10 | Tid: 20:56:06

Idag har vi haft en s.k ''mentorsdag'' på skolan, då klassen bara umgåtts och haft roligt.
Vi spenderade dagen på en strand där vi käkade, spelade spel, tog roliga bilder och snackade.  Vissa vågade till och med sig på att bada lite grann (typ benen, haha...)
Det har iallafall varit en rätt kul dag med mycket härliga bilder, - tilde har fotat några - här har ni en del utav dem! (oredigerade, jag ides verkligen inte redigera!)




Haha, så clean!




Älskar sista bilden! ;)

Imorgon får jag sommarlov, längtar som sjutton... ♥ Men jag kommer fan sakna klassen, åtminstone vissa av er!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hellu, går det bra om jag rövar två bilder?;)

2010-06-11 | 18:09:59
URL: http://misslinnealoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0