Önskelista till kompisar

Datum: 2010-08-24 | Tid: 22:21:27

Hade tänkt förenkla lite för mina söta kompisar som frågat vad jag önskar mig i födelsedagspresent. Jag får nämligen alltid hjärnsläpp och räknar upp samma 3 saker till allihopa, och följden blir väl förmodligen att alla köper samma sak... ;)
Så därför skriver jag lite kort vad jag önskar mig i födelsedagspresent så att det blir enkelt för er :)
• Silvriga pilotbrillor från BikBok
• En bra (gärna vattenfast) mascara
• Vitt nagellack
• Pärlörhängen
• En bra eyeliner
• Parfymen Heiress av Paris Hilton
• En stor och rymlig neccesär
• Pengar, biokort och presentkort
• Vad som helst! Blir superglad över allt jag får, gärna personliga och fina saker :D
Haha, jag önskar mig mest ''tjejprylar'' men eftersom det förhoppningsvis mest blir kamerasaker och sådana
prylar av familj och släkt kan man ju alltid passa på ;)

Bildlöst inlägg men det funkade inte att ladda upp collaget jag gjort :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0