Påskliljor

Datum: 2010-04-05 | Tid: 09:56:29

Bilder: Jag
Kamera: ''Roger'' Canon EOS 1000D
Hehe, det har hamnat ganska mycket påskbilder här i bloggen på senaste tiden märker jag! ;)
Har så mycket påskmotiv att fota här, och jag har så mycket vårfeeling att det bara sjunger om det!
Snön smälter, solen värmer, fåglarna börjar återvända, (såg både måsar och svanar igår!) marken är bar,
det är helt jäkla underbart!
Ni i min närhet vet hur mycket jag klagat på denna vinter, den har varit väldigt fin men så äckligt lång och med groteskt mycket snö...!
Tack och lov att den lider mot sitt slut säger jag bara.
Nu går vi mot ljusare tider, och jag är sjukt laddad för en grym vår och sommar! ♥

Kommentarer
Postat av: Maria svarar

Tack :D

Jag märkte att de var nåt krångel, men det är ju inget ovanligt med blogg.se!



Din bilder var också fina! :D

2010-04-05 | 11:04:33
URL: http://headoverheals.blogg.se/
Postat av: lovisa

vad ska du hitta på idag då? =)

2010-04-05 | 12:08:14
URL: http://lovisaellison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0