My new camera

Datum: 2010-04-05 | Tid: 18:06:24




Taa-daa!
Kolla vad jag inhandlade för någon dag sedan! En helt ny systemkamera, en Pentax och gud så underbar den är!
Liten och nätt med fina färger, otrolig skärpa och ett sjukt bra objektiv...
Hehe, naaaat. Ett försenat aprilskämt typ!
Men ändå, titta vilken underbaring!
Jag hittade den i en gammal låda för ett par dagar sedan, den har verkligen varit med ett tag och har såklart sina repor, men den fungerar faktiskt fortfarande!
Ganska fantastiskt med tanke på att min far använde den när han var ung, vilket var väääldigt länge sedan!
(hehe, jag vet att du läser detta pappa)
Jag är jäkligt sugen på att köpa en rulle och testa den, bara för att... Har ju aldrig fotat analogt förut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0