Sjuuuk

Datum: 2009-09-04 | Tid: 12:17:50

Åh, helvetes jäkla skit! Nu har jag gått och blivit ordentligt sjuk också, perfekt. Till helgen och allt :(
Jag har varit lite småkrasslig i ett par dagar, men har hoppats att det är något allvarligt. Men trots det så har förkylningen blivit värre och värre för var dag som går, jag har halsont, hosta, är snuvig och öm i kroppen.
Trist - speciellt eftersom jag missar en massa basketträningar och skolarbeten. (Det är ju skönt att slippa skolan, men inte så kul att hamna efter)
Menmen, vi hade ändå inga viktiga lektioner idag så jag får väl vila upp mig under helgen och förhoppningsvis vara pigg nog att gå till skolan på måndag!
Mamma köpte ett par filmer för någon dag sedan, så jag ska slänga mig på soffan med ett glasspaket och köra lite filmmaraton nu efter lunch... Det var tydligen riktiga snyft-filmer hon köpt, så jag får väl sitta och lipa tillsammans med doggen.
Hoppas ni får en trevligare dag än mig, puss på er!
plutten när han är som sötast!

Kommentarer
Postat av: adina

du har inte fått svininfluensan va? :o

2009-09-04 | 18:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0