Kärleksgronk

Datum: 2009-09-10 | Tid: 15:09:59

Vet ni vad en kärleksgronk är? Det visste inte jag heller, förrän min syrra gjorde en.
Själva uppgiften för en kärleksgronk är tydligen att den ska suga åt sig all värme och kärlek som finns i dess närhet, och när man mår dåligt och är arg/ledsen ska man ta fram detta gronk och få en lugnande känsla.
Fungerar det? Vem vet, men jag tycker den är otroligt charmig! (gronken på bilden är den min syster har gjort)

Nu ska jag ta och göra lite mellis, sätta på Tyra Banks Show och vänta på att Sara ska ringa mig. Vi ska ta en sväng på stan idag! Ikväll ska jag göra mina läxor och sedan är det träning, så jag har fullt upp! Ska försöka klämma in något inlägg iallafall! :)

Kommentarer
Postat av: malinhe - fotobloggen.-

så sjukt och så jättefin blogg! =)

2009-09-10 | 16:25:26
URL: http://malinhee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0