Kanelbullens dag

Datum: 2009-10-04 | Tid: 16:25:06

Bild: Jag (Canon EOS 1000D 18-55mm)

Mmmmm.... Mums! Idag är det kanelbullens dag vilket betyder att jag får äta massvis med bullar! Okej, det gör jag varje dag oavsett, hehe... Men jag kan äta massvis med bullar utan att ha dåligt samvete! Tjoho :)
Jag har redan tryckt i mig tre stycken, men det är ingen fara för det jobbar jag snart bort, träning om en halvtimme!
När jag kommer hem från träningen ska jag visa upp min nyinköpta vinterjacka samt mina nya vinterkängor! Ciaooo.

Kommentarer
Postat av: Angelica

sv: Jo, idag var Sara å Lisa där

2009-10-04 | 16:34:16
URL: http://steeler.blogg.se/
Postat av: Nan

Snygg blogg!

Du är väldigt ducktig på att fota! :]

Postat av: moath

Åh, jag älskar bullar! :) Och jag tycker verkligen att du har kommit fram med en ny josefin efter bloggpausen! Det är verkligen jättekul, du verkar vara en väldigt positiv och glad tjej!



sv: Jag tycker att produkterna var jättebra. Speciellt foundationen! Den täcker bra, får fin och jämn färg och håller hela dagen. Verkligen ett toppen köp! Pudret var också bra, men jag tog en lite för brun färg. Men den håller också hela dagen!

2009-10-04 | 17:59:46
URL: http://jagharenrosacykel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0