I kuriren!

Datum: 2009-05-29 | Tid: 17:42:56

Ja, påstår ni att TTT inte marknadsför sig, då har ni missat mycket. Jag tror vi har varit överallt, i tidningar, tv och radio!
(Mest lokalt då förstås, men ändå!)
Det är ju jätteroligt att det går så pass bra med showen, och vilken uppskattning man får sedan!
Idag t ex, kom det en dam efter en show som var helt lyrisk, hon bara skakade och grät samtidigt som hon kramade om alla tjejer. Hon var rektor för en skola som varit och tittat, och hon var inte snål med beröm! Det är så roligt när man får sådan respons från personer som visar sin uppskattning!

Såhär såg det ut idag i Kuriren!

Dom stavade mitt namn fel (IGEN!) men det är ju typiskt pressen. Jag stavas Josefine, inte Josefin!
Problem verkar dom även ha med mitt efternamn, Westman/Vestman men det är ju inte alltid så enkelt, hehe.

Några av tjejerna från TTT.
Högst upp från vänster: Stella (Teater) Fanny (Sång) Ingrid (Sång) Anna (Teater) Malin (Sång) Jag, Josefine (Teater) Anna (Sång) Felicia (Sång)

[ I stort sett alla tjejer dansar även i showen, men det blev för jobbigt att skriva, hihi ]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0