090516

Datum: 2009-05-16 | Tid: 12:48:21

God dag kära vänner.

Jag är hemma en snabbis idag! Min syster skulle på kalas så jag passade på att åka hem hit - endast för att jag är en trogen bloggerska som inte kan lämna mina kraftigt ökande besökare i sticket. (nu när det inte finns internet i stugan)
Nja, det kanske inte var den ENDA anledningen, men resten är en hemlis. :)

Alltså, jag tycker det är helt sjukt - men jag har sovit i tolv timmar inatt. Fatta, TOLV timmar! 
Jag däckade vid niotiden igårkväll när jag la mig ner för att mysa med Texas och efter det har jag sovit som en baby ända fram till nio den här morgonen.
Jag är ganska stolt, haha.

Hoppas ni får en kanonfin dag i detta vackra väder, så hörs vi när vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Sv: Du går på stilmallar, bläddrar tills den hrä koden kommer:

.navheader {

font-family: Arial, Helvetica, Sans-serif;

font-size: 14px;

font-weight: bold;

color: #000000;

padding:5px 5px 0px;

margin-bottom:0px;

background-color:#FFFFFF;

text-transform: uppercase;

}



.nav {

font-family: verdana, Arial, Helvetica, Sans-serif;

font-size: 11px;

font-weight: bold;

color: #FF00FF;

margin: 0px;

}



.nav ul {

margin: 0px 0px 12px;

padding: 5px 10px 10px;

font-weight: normal;

background-color: #FFFFFF;

}



.nav li {

list-style: none;

padding: 0px 0px 6px 0px;

font-weight: normal;

}



.nav a { color: #(här väljer du färgen som synt när musen inte är på texten); }

.nav a:hover { color: #(här väljer du färgen som ska synas när du drar musen över texten); }





Jag kopierade ganska mycket av stilmallen så att du skulle förstå vars det ligger ;)

2009-05-16 | 12:55:50
URL: http://aaaangelicas.blogg.se/
Postat av: brudarnaa.blogg.

taack så mycket för hjälpen...<3

2009-05-18 | 16:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0