Who the hell am I?

Datum: 2009-07-26 | Tid: 10:41:41

•Alltså, det slog mig just ni inte vet särskilt mycket om mig, ja förutom att jag älskar att ''fotografera, lyssna på musik, umgås med vänner, familj och mina djur'' som det står som presentation i min meny!
Så jag hade tänkt berätta lite grann om mig själv, och vem jag egentligen är, även om det kommer bli svårt eftersom jag knappt vet det själv...

Jag försöker begränsa vad jag delar med mig av på bloggen när ämnet börjar smyga in på privat, för man hör ju allt som kan hända på internet. Men lite smått och ofarligt kan jag ju dela med mig! ;)
Jag är alltså 12 år, fyller 13 den 29:onde augusti! Jag börjar högstadiet nu till sjuan, vilket kommer bli både spännande och motsatsen.
Jag sköter mig bra i skolan och är nöjd över mina prestationer, hoppas det håller i sig till högstadiet! 

Jag spelar basket, men funderar allvarligt på att sluta, varför orkar jag inte ta upp just nu. 
Mycket känns jobbigt, och det är dags att göra någonting nytt. Är inne på att börja i teater eftersom teatern verkligen öppnat mina ögon, speciellt efter turnén med Tjejer Typ Tolv!

Jag är lite av ett allbarn då jag är väldigt varierande! Varierande när det gäller allt! Humör, klädstil, musiksmak, ja ni fattar. Jag är en väldigt spontan, ärlig och rakryggad person som står för vad jag tycker, likväl som jag står för mina misstag.
Att jag har båda benen på jorden tycker jag är viktigt att poängtera, eftersom många har fördomar när det gäller blondiner!


Ja, det är väldigt svårt att sammanfatta mig själv!
Jag gör vad jag gör, skriver vad jag känner för och sedan får ni väl bygga upp en egen uppfattning om mig!

Kommentarer
Postat av: j

här har du min nya blogg :) varsågod! josefinekindahl.blogg.se

2009-07-27 | 01:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0