090715

Datum: 2009-07-15 | Tid: 14:12:56

Det kommer tyvärr inte bli så värst många inlägg idag är jag rädd, för vi har en massa besök här ute i stugan!
Jag försöker trycka in något litet inlägg när jag har tid, men jag vill ändå att ni ska veta varför bloggen är lite halvdåligt uppdaterad!
Hoppas ni respekterar att även jag har ett liv utanför bloggen, och att ni har förståelse för hoppen mellan inläggen!
Det kan ju bli så i semestertider när man har fullt upp :)

Nu ska jag äta grönsaker och dipp för mami hojtar att det bjuds på det nu!
Kisses and hugs♥

Kommentarer
Postat av: Lana

Kolla in min lätta lotion & ansiktsvatten som man kan göra alldeles själv hemma :)

2009-07-15 | 16:14:19
URL: http://lanci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0