Nu tycker jag att det är dags

Datum: 2009-12-09 | Tid: 15:04:01

Jamen sedär, då var jag tillbaka igen.
Eller jag ska rätta mig själv, snart är jag tillbaka igen! Ska nämligen göra en ny design till bloggen först, den jag har nu är alldeles för ''somrig''
Lite kyligare tema kör jag på nu eftersom det är vintertider - men jag ska ändå inte gå samma linje som de flesta ''fotobloggar'' och ladda bloggen med massor utav kyliga bilder, kalla färger och snöflingor på bloggen.
Oh no, lite eget ska jag nog lyckas klämma in också! (men jag måste medge att det är läckert med snö på bloggen, så länge det inte stör!)
Ska arbeta lite på bloggdesignen då jag har tid, förhoppningsvis är den uppe innan helgen, och då ska jag även försöka få snurr på bloggen :)
Tills vidare - håll ut!
Massor med kärlek till alla er fina läsare som fortfarande tittar in på min blogg trots att jag inte uppdaterat, det är förvånande att jag fortfarande har en hel del läsare! Ni är verkligen underbara, kram på er!

Kommentarer
Postat av: Sofia Kvarnström

Ser fint ut :) Fast tycker verkligen att din header är väldigt snygg som den är!

2009-12-09 | 18:22:55
URL: http://sofiakvarnstrm.blogg.se/
Postat av: tildepuff

åh, jag har saknat ditt bloggande, jossan! :D

2009-12-09 | 20:58:49
URL: http://grevenochgrevinnorna.blogg.se/
Postat av: Emma

Vad kul att du bloggar igen! På smygtitts bilden, är det du på bilden där?

2009-12-10 | 18:55:33
URL: http://emmasweet.devote.se
Postat av: Anonym

kul att du bloggar igen! :) men gör inte en ny header. ha den du har nu, för den är ju supersnygg!

2009-12-11 | 06:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0