Basketlägret är slut

Datum: 2009-08-20 | Tid: 15:54:08

Nu är jag hemma efter sista lägerdagen med basketen. 
Trots att jag hur många gånger som helst under denna vecka tänkt tankar som:
om jag bara vore hemma och är det inte slut snart så känns det riktigt sorgligt att inte behöva stiga upp imorgonbitti, snöra på mig basketskorna och fara iväg och träna sju timmar i sträck.
Visst, det kanske inte låter så härligt, men det är verkligen grymt kul.

Nu ska jag i alla fall njuta av min ledighet och sommarlovets sista dagar, ta mig en lång dusch och sedan krypa upp i soffan med den senaste Fridatidningen samt smaska i mig några av pappas cupcakes
Hihi, vi hörs senare!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0