090825

Datum: 2009-08-25 | Tid: 14:08:09

Hemma efter ännu en skoldag. Vi har gjort lite grupparbeten och lekt lite lekar, inte så mycket mer!
Hyfsat kul iallafall! :)

Jag är fruktansvärt trött just nu, det känns som att jag ska somna, så jag vet inte riktigt vad jag ska göra... Antingen lägga mig och sova vilket min kropp skriker efter, eller hitta på något som jag blir pigg av!
Jag tror att det blir det förstnämna alternativet...

Ikväll ska jag dels fara till Coop Forum tillsammans med Malin och Annastina hämta cyklarna som vi vann i talangjakten, och så ska jag fara och konditionsspringa med basketlaget. Ska försöka slänga in något inlägg däremellan också samt göra något åt bloggdesignen. Är lite sugen på att byta bloggdesign helt trots att min nuvarande är helt okej. Jag tänker trots allt behålla en kopia på den här så att jag kan byta tillbaka om jag inte trivs med den nya designen!

Jaja, nu ska jag inte skriva mer utan lägga mig och vila ett tag innan jag tar tag i ovanstående saker! Puss ♥
Tjejerna knasar sig på rasten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0