090415

Datum: 2009-04-15 | Tid: 09:43:11

Godmorgon!
Det är ett underbart väder ute, så jag skäms ju nästan som sitter inne och degar framför datorn.
Idag ska jag verkligen nyttja dagen fullt ut känner jag, humöret är på topp!
Jag har bestämt att jag ska ta mig en promenad efter frukosten,
sen får vi se vad som händer! 
Ska försöka göra om bloggdesignen lite grann, har börjat lite smått så ni får ha förståelse om bloggen ser förjävlig ut ett tag här framöver
(ursäkta språket, men jag är ingen supertalang när det kommer till design på den här nivån)

Och hörni, nu får ni förbereda er på många och fullpackade inlägg,
jag har ju mycket att ta igen när jag inte bloggat på flera dagar!
Har gjort ännu fler kategorier att fylla med inlägg, och så ska jag ju som sagt försöka göra om bloggdesignen.
Som ni ser går jag fullt ut för att förändra och förbättra bloggen ;)

Nu ska jag inte ta er tid mer, ha det bra.

Rostade mackor, o´boy och Frida - bättre start på dagen är svår att få!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0