30 dagar om mig själv

Datum: 2011-01-19 | Tid: 20:00:00

En chans för er att lära känna mig lite bättre, och något för mig att falla tillbaka på när jag inte har blogginspiration... Vad säger ni, kan väl bli kul att läsa? :) Börjar imorgon med detta!

- Dag 1 – Presentera mig själv.

- Dag 2 - Meningen med mitt bloggnamn.

- Dag 3 - EN sak jag älskar från min garderob .

- Dag 4 – Vad är kärlek.

- Dag 5 – Mina drömmar.

- Dag 6 – Min dag.

- Dag 7 – Min bästa vän.

- Dag 8 – Ett ögonblick.

- Dag 9 – Min första kärlek.

- Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.

- Dag 11 – Mina syskon.

- Dag 12 – I min handväska.

- Dag 13 – Låtar jag kan lyssna på om & om igen.

- Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.

- Dag 15 – Detta ångrar jag

- Dag 16 – Det här är jag beroende utav.

- Dag 17 – Mitt favoritminne.

- Dag 18 – Det här får mig att gråta.

- Dag 19 - Det här får mig att bli glad.

- Dag 20 – Någon jag vill byta liv med för en dag, & varför.

- Dag 21 – Det här saknar jag.

- Dag 22 – Det här upprör mig.

- Dag 23 – Det här får mig att hoppa av glädje.

- Dag 24 – Något jag gillar med mig själv.

- Dag 25 – En bild från mitt rum/lägenhet.

- Dag 26 – Mina rädslor.

- Dag 27 - Min favoritfärg.

- Dag 28 – Något jag vill ha.

- Dag 29 – En nytagen bild på mig & 10 faktapunkter om mig.

- Dag 30 – Ett sista ögonblick.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0