Inga minneskort - PANIK!!!

Datum: 2010-11-30 | Tid: 12:05:29

Jag bjussar på två Spanien-bilder eftersom jag ej har några nytagna bilder på datorn...
Som rubriken tyder så har jag för tillfället inga minneskort! Det känns riktigt hemskt måste jag säga, så otroligt frustrerande att inte kunna fotografera! :(
Ett har ju då min hund käkat upp, och de resterande två är spårlöst försvunna. Jag svär när jag säger att jag ägnat flera timmar åt att leta, men de finns ingenstans! Och det känns inte så värst kul att blogga när man inte har bilder att publicera...
Till råga på det är jag fortfarande jätteförkyld men jag känner iallafall att det går åt rätt håll nu, tack och lov. Har lite mindre ont i halsen och ingen feber, dock är jag fortfarande både hostig och snuvig... Så idag ska jag bara ta det lugnt, plugga lite och äta lussebullar som vi bakade igår. Jag hade tänkt FOTA DEM, men jag har ju inga minneskort . . . . . . Kuuuuuuuul alltså.

Kommentarer
Postat av: Adina

Åh Jossan, du får allt krya en massa! Saknar din blogg lite när den går på sparlåga, men jag förstår precis vad du känner. Man orkar inte hålla igång en blogg med hur många inlägg som helst per dag.

Så nu fokus på att bli frisk och sedan finna glädjen med bloggen! Pussåkram från mig :)

2010-11-30 | 16:39:25
URL: http://adinis.blogg.se/
Postat av: GINA (fotoblogg)

Svar: Det var hur häftigt som helst i Globen! :-)

Inte på ridskola längre men jag gjorde, annars brukar jag rida hos min bästa vän som har en häst ;)

2010-11-30 | 19:56:18
URL: http://fotografgina.blogg.se/
Postat av: lisa

oj det va längesen jag kollade din blogg, hur äre med dig då?:)

2010-12-23 | 12:58:46
URL: http://fotoliisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0