Mina julklappar

Datum: 2010-12-25 | Tid: 14:41:53

Detta fick jag på julafton:

• Ett smyckesträd • Smycken • Eyeliner • Ögonskuggepensel • Ögonskuggor • Sockar
• En ryggsäck • 500 kr • Valfri tidningsprenumeration • Basketboll
• Kläder (T-shirts och tröjor, mjukisbyxor, tjocksockar, leggings, klänning)

• Prydnadstomte • Kalender • Reflex • Batterigrepp • Puder • Film
• Skidjacka (+ täckbyxor, svarta)

• Tidningsställ - som min morfar har gjort själv!
Jag är otroligt nöjd över alla mina julklappar, stora som små! Jag fick välbehövliga, roliga och fina saker, och
jag är supertacksam :D

Kommentarer
Postat av: lisa

sv: ja älskar allt!:)

du har också fått fina julklappar!;p

2010-12-25 | 22:36:08
URL: http://fotoliisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0