091225

Datum: 2009-12-25 | Tid: 10:17:44

Godmorgon, godmorgon! Är jag uppe med tuppen må'tro?
De flesta verkar fortfarande vara kvar i säng, men själv är jag riktigt pigg och sprallig!
Gårdagen var helt underbar, vi hade väldigt trevligt och kul, det var massor med julklappar, god mat och bra sällskap!
Ska skriva lite mer utvärderande senare, hehe, men först ska jag kura upp i min nya morgonrock och läsa lite bloggar samtidigt som jag lyssnar på musik med mina nya hörlurar!
Jag fick bland annat det, och massor mer i julklapp :) ♥
Ja, hrm, bara för att jag är morgonpigg vaknar jag ju inte upp utan tovigt hår och mörka ringar under ögonen... (oredigerade bilder)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Fina hörlurar :) fick exakt likadana om du har skullcandy?

Kram Matilda :)

2009-12-25 | 12:13:33
URL: http://metrobloggen.se/mattisliv
Postat av: tildepuff

är du seriös jossan, du är ju inte alls mörk under ögonen och håret ligger ju typ jättebra :S

2009-12-26 | 00:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0