Dag 2, Koh Samui

Datum: 2017-01-17 | Tid: 16:45:00

Igår snackade vi om hur tur det är att vi båda två inte är som Tobbe, då syftade vi på hans förmåga att kunna sova igenom sina alarm på morgonen. Det har alltid varit ytterst oklart för mig hur man kan göra det då jag själv alltid vaknar på första signalen. Skämtsamt sa jag att vi jinxade det, och mycket riktigt. Båda två sov igenom dom 6 larmen vi ställt på båda mobilerna, tror dom hade ringt i över 20 minuter innan jag sakta tog mig ur dvalan. Så går det väl när man är jetlaggad. Vi packade snabbt ihop våra saker och hann till flygplatsen i god tid ändå så det var ingen fara på taket.

Efter flyg, buss och båttransfer är vi nu på Koh Samui. Vi visste att det var en risk att åka hit med tanke på hur nyss det var översvämningar, plus att väderprognosen fortfarande inte är särskilt positiv, men samtidigt hade vi bokat flygresan hit för länge sen så vi körde. Och än så länge är vi supernöjda trots att solen lyst med sin frånvaro. Vår bungalow är så mysig och är belägen precis vid stranden. Bilderna får tala för sig själva!

Imorgon håller vi tummarna för lite sol. Men först ska vi unna oss en sovmorgon för första gången på länge, vi har lite sömn att ta ikapp. 


Kommentarer
Postat av: Petronella W

Du har inga bilder på din trevliga far? Man kan aldrig få för många av honom!

2017-01-17 | 18:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0