nionde februari

Datum: 2017-02-09 | Tid: 12:11:19

Hej från oss! Vi myser bara på hemma idag, vaknade pigg som en lärka klockan sju imorse så har suttit och klippt film sedan dess. Behöver dock en paus nu så jag tänkte steka upp lite av farmors palt och sedan ta en promenad och fånga lite dagsljus. Känns så mycket lättare att komma hem när vintern bjuder på sitt bästa väder. Lite avis blev jag dock igår när jag stod och skottade fram min bil samtidigt som jag pratade med Elin i telefon som befinner sig i Thailand just nu. Återigen, man blir knäpp av kontrasterna. I vilket fall som helst, helgen närmar sig med stormsteg vilket känns härligt, ska passa på att hänga med nära och kära så mycket som det bara går. Snart åker jag iväg igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0