heldag på stan

Datum: 2017-02-16 | Tid: 16:54:31

Full rulle som vanligt. På morgonen for jag och fixade lite grejer inför ett eventuellt sommarvikariat och sedan mötte jag upp Rebecca för lunch på stan. Det var så himla länge sedan vi sågs sist så vi babblade på i över tre timmar om allt mellan himmel och jord. Det var välbehövligt för oss båda att få prata av sig lite, har verkligen saknat henne. Efter det mötte jag upp min kära mor en sväng, vi var på jakt efter en ny resväska till mig som vi även hittade! Sedan bjöd hon på en fika så blev på stan ytterligare någon timme. Hade inte en tanke på hur timmarna flög iväg och blev lite kall när jag gick mot parkeringshuset, kom på att jag hade stått nästan 3 timmar längre än jag hade betalat för. Men! Hade flyt för ingen böter satt på vindrutan, tack och lov. Det är inte direkt något överflöd av pengar på kontot efter både Thailand och ny dator om man säger så.
Nu har jag bara hunnit mellanlanda hemma en snabbis, snart ska jag in till stan igen för att möta upp Malin och Annastina för ytterligare en fika. En riktig heldag på stan blev det idag, men inte mig emot. Så glad och tacksam att jag har så fina människor i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0