backpacking thailand video

Datum: 2017-02-10 | Tid: 12:18:37

Trodde faktiskt inte att jag skulle skriva detta men filmen från resan är redan klar!!! Tror det var i kombination att jag är helt tokig i min nya dator och att jag varit ledig sedan jag kom hem som det gick så pass fort. Så himla kul att kolla tillbaka på resan och allt roligt vi hittade på, ska absolut spara denna film hela livet ut. 
 
Annars så är jag så galet jetlaggad, fortfarande. Det har liksom bara blivit värre sedan vi kom hem. Dom första dagarna kunde jag ändå vara uppe till 1 på natten (sju på morgonen min tid) men alltså hemma hos Annastina däckade jag på soffan klockan 21 och igår somnade jag tjugo över sju. TJUGO ÖVER SJU på kvällen. Lagomt roligt sällskap när man ska se film och mysa. Det resulterade även i att jag vaknade halv ett inatt och trodde att det var dags att stiga upp, var så pigg. Lyckades somna om till halv sex ungefär, men jag lär ju vara lika trött ikväll. Nåja, det är ju härligt att stiga upp i tid och ha hela dagen framför sig iallafall! Får ta en powernap och dricka mycket kaffe idag så ska jag nog lyckas vända tillbaka dygnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0