blow out all the candles

Datum: 2014-02-08 | Tid: 17:56:13

Tog ett bad idag efter jobbet, år och dar sedan senast. Och se där, ansträngde mig till och med och tände ljus för att kunna fota några bilder! Tog även med kameran på gårdagens äventyr (kompaktkameran förvisso, men ändå...) när jag och några kompisar for ut till min stuga lite spontant. Himla mys där ute med varm brasa och tända ljus, men vi var ändå lite rädda eftersom det kändes som det typiska skräckfilmsscenariot - ett ungdomsgäng på en roadtrip mitt ute i ingenstans... Haha. Kul var det iallafall! 
 
Ikväll hade jag planer men avsade mig dom, kände för en lugn hemmakväll med tacos, B&J och film. Så blir det också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0