vardagar

Datum: 2013-09-12 | Tid: 20:49:58

Från en medialektion då det var storm ute. Jennifer och Kajsa framför kameran.
 
Gud vad dagarna flyter ihop i varandra nu. Trots att skolan egentligen precis har dragit igång så känns rutinerna så himla satta, redan. Har dock fullt upp mest hela tiden vilket jag gillar, så jag antar att jag inte ska klaga. Försöker klämma in skola och kompisar och pojkvän och basket och läxor och träning och redigering och fikor och att hinna ta det lite lugnt emellanåt också. Typ som de flesta tonåringars då. Ska bli sååå skönt med helg imorgon, plus att fredagar alltid är grymma. Vi har bara media då och håller på med så roliga projekt! Dock är det mesta hemlighetsstämplat för tillfället, hehe... Berättar mer längre fram! Nu ska jag trampa iväg på mammas skrotiga cykel (återigen, fan för dig som stal min cykel) mot Simon. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0