Taggatråd

Datum: 2013-09-08 | Tid: 22:17:58

Idag har varit en riktig skitdag. En sån där dag när man går ut genom dörren och inser att ens cykel blivit stulen under natten. En sån där dag då man trampar i hundbajs. Får finnar. Lider av humörsvängningar och sömnbrist. Ja, typ så. Antar att alla har dom dagarna ibland. Åh, jag är så himla irriterad över cykeln, utan den är jag helt handikappad i den här staden. Äger inte något busskort än så nu får jag promenera överallt, vilket tar en himla tid. Usch, åt helvete med dom som inte kan skilja på mitt och ditt.

Nåja, har försökt pigga upp mig lite iallafall med en springtur och Marabou. Gick även igenom min gamla dator ikväll (har en nyare iMac nu!) och hittade en ton med bilder som jag vill visa er! Bland annat bilder från kickass-fotograferingen jag och Sara hade i början av sommaren. Det är tack vare henne jag börjat blogga igen, så tack för det Sara! ♥

Nu måste jag dock gå till sängs för min kropp gråter av sömnbrist... Har haft en riktigt grym over all förutom idag...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0