smakprov

Datum: 2013-09-15 | Tid: 20:10:46

Canon EOS 7D + Canon EF 50mm f/1,8 
 
Fotade lite självporträtt idag, känns som en evighet sedan sist... Har trott att min fjärrutlösare varit trasig i flera månader men det visade sig att den bara behövde lite nytt batteri hehe... Bra där Josefine! Nåväl, satte mig och redigerade ett par bilder nu i godan ro, MEN så ger photoshop helt oväntat upp och ingenting sparas. Alltså vilket oflyt. Orkade inte redigera om alla ikväll, så vi kan väl kalla den här bilden ett litet smakprov. 
 
Imorgon blir det skola som vanligt, och på kvällen domarkurs! Är riktigt taggad, kommer steppa upp den här säsongen och döma både mer och i högre divisioner! Känns kul att fortfarande ha basketen i mitt liv om än jag inte spelar längre. Ångrar inte att jag slutat, är bara glad att jag får möjligheten att fortsätta både döma och coacha! Basket är ju trots allt bästa sporten ♥

Kommentarer
Postat av: Madelene Englund

Vilken vacker bild:D

2013-09-16 | 10:45:44
URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0