Nytt objektiv!

Datum: 2013-09-09 | Tid: 22:08:00

Första testbilden med nya objektivet.
Innan Italienresan bestämde jag mig för att investera i ett nytt objektiv för att få ut det mesta av resan fotomässigt, och det blev ett Canon EF 70-200 f/4 L USM! Naturligtvis kommer jag alltid ha användning av det objektivet och inte bara utomlands, så det kändes himla kul att slå till! Har funderat på ett nytt objektiv ett tag men sedan svalnade ju intresset i samband med min bloggpaus (svårare att motivera sig själv att fota om man inte har någonstans att visa upp bilderna) - men nu är det all in som gäller! Nästa investering lutar mot en MacBook Pro 15" med retinaskärm... Mums! 
 
Idag har det varit full rulle som vanligt. Hade massvis med ärenden som jag hann bocka av på den långa håltimmen, och efter skolan for jag och tränade med mamma. Åt sedan middag hos Simon och såg hans finalmatch i fotboll (dom vann!), och chillade hemma hos honom ett tag. Kom äntligen hem nyss och har fikat med familjen, och nu kallar strax sängen. Imorgon vankas bildredigering och första träningen med mina småtjejor!!!

Kommentarer
Postat av: Madelene Englund

Härliga bilder, älskar färgerna i bibblorna:)

2013-09-10 | 09:35:10
URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0