festligheter

Datum: 2013-09-01 | Tid: 20:05:20

Ledsen för de dåliga instagrambilderna (snodde dom från Sara och Elin) men sanningen är den att jag inte hade fram min egen kamera en enda gång igårkväll! Ett bra tecken på att man har alldeles för roligt för att bry sig om att fota. Igår bjöd jag i alla fall på tjejmiddag at my place, för att fira min födelsedag! Det var himla trevligt, vi käkade fajitas och kladdkaka (som Simon var så gullig att baka!) och snackade skit hela kvällen. Tycker så himla mycket om mina vänner, så glad att jag lärt känna och komma nära alla ♥♥ Fick dessutom en så bra present av dem, ett presentkort på en spabehandling! Åh vad härligt. Ska försöka få mamma att följa med mig, och bli lite bortskämda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0