statusuppdatering

Datum: 2013-01-28 | Tid: 15:56:49

De senaste helgerna har jag varit på vift (DM i Övertorneå och utbildning i Boden) så det kändes nästan oförskämt bra att stanna hemma och mysa nu i helgen. Hade en riktigt ägig helg så jag tänkte sammanfatta den lite kort.
I fredags hade jag spelkväll med några favvobrudar hemma hos mig, vi åt marängswiss, lyssnade på Britney och spelade spel såklart. Sen låg vi på min stora luftmadrass och snackade tills mot nattkröken så jag kom i säng först sent/tidigt, men studsade ändå upp på morgonen och testade på en timmes indoorwalking. Jobbigt men kul! Snäll som jag var ställde jag mig sedan och bakade cupcakes till Simon (!) och myste med honom hela kvällen. Igår när vi vaknade åt vi mest pannkakor, slappade på soffan och pussades. For till gymmet på eftermiddagen, och sedan tränade jag mitt basketlag som alltid på söndagskvällarna. Fint avslut på helgen.
Och i övrigt har jag längtat sönder till Italien, bokat biljetter till Stockholm med Simon, skrivit en artikel om slutshaming och börjat lyssna på Dylan igen. Ok, det var det jag hade att säga. Hörs när vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0