dog days are over

Datum: 2012-11-11 | Tid: 22:20:07

Canon EOS 7D + Canon EF 85mm f/1,8
Idag blev jag jätteknallrödhårig, lite oplanerat. Alltså, igår färgade jag håret typ rödbruntorange-aktigt, och ville bättra på den färgen idag. Tanken var att det skulle bli typ som dösnygga Ebba Zingmarks färg, men ja, jag har ju sällan flyt med något. Knallrött var det ja, och mamma är därför stormförtjust, hehe. Äh, håller tummarna för att hon (och jag) kan vänja sig vid det iallafall, för nu får det stanna ett tag. DET ÄR JU BARA HÅR OKEJ.

Kommentarer
Postat av: Mimmi Thorneus

Hallå! Det är jag som gjort temat du använder och när jag surfar runt upptäckte jag ett par små missar jag gjort - t.ex. i kommentarerna så hamnar ju texten lite knepigt när kommentatören har en profilbild. Maila mig så skriver jag ner de två små kodrader du behöver lägga till i din stilmall för att fixa det!

2012-11-12 | 00:19:54
URL: http://mimmithorneus.se
Postat av: Adina

Josefin, sköna du! Haha, ja som tur är är det ju bara hår, men det blev fint! Och du, hur långt hår har du nu egentligen? Det ser ju jättelångt ut på headerbilderna (Inte nu Anna-Stina-långt, men långt). Kram på dig, kul att du är tillbaka!

Svar: Haha jamen vad fasiken, det går ju att tvätta bort tänkte jag! ;-) Tack iallafall! Ja det lustiga är att håret känns längre sedan jag klippte det för någon vecka sedan... Gillar det iallafall, så jag tänker spara vidare!
Josefine Westman

2012-11-12 | 18:24:23
URL: http://fyrbentaspringare.blogg.se
Postat av: annastina

vad bra det blev :D <3

Svar: alltid med dig som modell! ;-)
Josefine Westman

2012-11-12 | 18:38:20
URL: http://annastinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0