Radioactive

Datum: 2012-05-06 | Tid: 20:19:31

Hej finisar, ni som faktiskt stannar kvar här. Jag vet att jag är dålig på att uppdatera, men det är så det får vara nu. Inläggen kommer när de kommer, när jag har tid och lust! Haft en fin vecka iallafall, syrran fyllde bland annat år. Jag och Simon gav henne the Hunger Games Triology, vilket är perfa för då kan jag sno dem av henne sedan. Såg ju filmen för någon vecka sedan och jag gillade den riktigt mycket. Men det är jag väl inte ensam om?
Söndagkväll nudå, så det blir kladdkaka och gamla OTH-avsnitt för hela slanten. Tjoho!

Kommentarer
Postat av: linnea

alltså vad snygg du är!!

2012-05-07 | 20:13:35
URL: http://misslinnealoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0