Fix you

Datum: 2012-05-01 | Tid: 22:43:35

Haft ett par riktigt fina dagar ute i stugan med pojken min. Bara tagit det riktigt jäkla lugnt nivet, och njutit av långhelgen. Ikväll snörde jag på mig basketskorna efter tre veckors tuuung förkylning, det kändes gudomligt att äntligen röra på sig igen. Ser fram emot de två kommande träningsveckorna innan vi styr stegen mot Göteborg.
Nu är det kväll och jag äter nudlar och drömmer mig bort till Coldplays spelning i höst. Dagen efter min födelsedag spelar de, blir mer och mer sugen på att klicka hem biljetter. Och ja, imorgon är det nationella i matematik. Tråkit.

Kommentarer
Postat av: Elin

Lycka till på nationella!

2012-05-01 | 23:06:31
URL: http://elinsuundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0