De senaste dagarna

Datum: 2012-06-17 | Tid: 23:16:04


En bild från den gångna veckan då jag varit ute på olika fotbollsskolor och lekt med små barn. Jag har ett väldigt givande och roligt sommarjobb, kan berätta lite närmare kring det vid ett annat tillfälle. Det enda negativa med jobbet är att mitt 50mm objektiv har pajat, och eftersom det är mitt favoritobjektiv så var det lite ledsamt. Hoppas på att kunna laga det iallafall, annars kör det ihop sig.

Annars då? Stått lite still i bloggen i ett par dagar nu har jag märkt, men vad sjutton. Det är ju sommarlov, inte har jag tid att sitta vid datorn. Är ute dygnet runt känns det som, full rulle hela tiden och jag mår så bra. Eller ja, bortsett från min eländiga förkylning som inte vill ge med sig då. Det var dessutom Pride i Luleå nu i helgen, så jäkla härlig stämning i hela staden. Har varit ute och hängt med kompisarna varje kväll, toppenbra har det varit. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0