20120620

Datum: 2012-06-20 | Tid: 23:35:20

Så här såg jag ut på Lovisas fest i måndags. Klänningen har min mor köpt i New York.  
 
Idag har jag jobbat (som vanligt) och köpt gymkort (inte lika vanligt). Jag har vilat middag, lyssnat på en massa musik och läst ur bok nummer två i the Hungergames. Nu på kvällen har jag myst i sängen med glass och kikat på Forrest Gump, och varit ganska nöjd med att det är regn och rusk ute. Mysigt. Men imorgon får det gärna sluta regna, för då far jag ut till stugan för att fira midsommar där! Tror det kommer bli världsbra för jag har världens finaste pojke vid min sida. Ha det super!

Kommentarer
Postat av: Moa

Ah snygg!!

2012-06-21 | 00:18:29
URL: http://mthorneus.blogg.se
Postat av: Anonym

snygg bild

2012-06-22 | 05:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0