pankman anthem

Datum: 2012-07-31 | Tid: 00:15:16

Bild från Annastinas fest för någon vecka sedan. I princip alla mina vänner är bortresta just nu, vad är detta?! 
 
Sommarlovets slutspurt har inletts, vare sig man vill eller inte. Fast det känns förbjudet att ens uttala sig om det. Tre hela lediga veckor kvar är det väl iallafall, bara att nyttja dem till fullo. Fast jag börjar jobba igen på måndag och jobbar sedan hela lovet ut, så jag får verkligen passa på. Som sagt jävligt tråkigt att alla är borta på sina håll nu då. Vår stadsfestival LuleåKalaset drar igång imorgon iallafall, det ser jag verkligen fram emot. Kapten Rööööd uppträder ju! Peppad. Nu ska jag krascha ner i kudden och vila min ömma kropp jag tränat hårt med idag, imorgon kickar basketen igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0