på banan igen

Datum: 2012-07-25 | Tid: 17:42:21

Orkar inte kommentera gravidmagen för alla vet ju redan hur fläskig jag är :PpppPPp
 
Heeej hopp! Nu är jag tillbaka i stan, och hade tänkt stanna här ett tag. Är så sjukt sugen på att hänga med kompisar och träna, och såklart peppar jag Piteå Dansar Och Ler nu till helgen. Kommer bli fett!! Har haft ett par finfina veckor ute i skärgården, men det känns ändå skönt att vara tillbaka i civilisationen. Ute i stugan har jag sysselsatt mig med att måla om stugan en hel del, samt läst böcker och solat när vädret tillåtit. Kommer förmodligen ramla in bilder från det. Ojoj vad jag har bilder på lager nu säger jag bara, ni anar inte. MEN FÖRST - brassa på några hamburgare och sticka iväg till gymmet. Tjoho så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0