Gymnasieval och hjärnskakning

Datum: 2012-02-06 | Tid: 21:01:35

Jag har troligtvis åkt på en smärre hjärnskakning under gårdagens match, så jag får egentligen inte sitta vid datorn just nu. Inte läsa, titta på tv eller lyssna på musik heller för den delen. Egentligen ska jag inta ryggläge i ett mörkt och tyst rum, men hur kul är det? Inte alls.
Har sovit exakt hela dagen så jag hoppas på att vara så pass kry att jag orkar sitta i skolbänken mellan 13.00 och 14.20 imorgon. Nationellt prov då, vill inte missa det i första taget. Okej peepz, då vet ni läget.
Sökte igår. Känns supertoppenjättebra. Är så jäkla pepp nu.

Kommentarer
Postat av: Naemi Rosander photography

Jag går "estetik och media" på C4 i Kristianstad. Toppen linje! Bra val! :D

2012-02-06 | 21:37:11
URL: http://naemirosander.blogg.se/
Postat av: Amanda Jonsson

Svar: men vad fint - bara roligt att hjälpa. då syns vi på estet till hösten då :) min syster ska föressten också börja estet, bild. :D

2012-02-09 | 17:11:20
URL: http://ajonssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0